Ώστε καταδικάζουμε την βία απ’ όπου κι αν προέρχεται…

Καταδικαστέα η βία του τύραννου Ίππαρχου, καταδικαστέοι και οι τυραννοκτόνοι Αρμόδιος κι Αριστογείτων.

Να υποθέσω επίσης πως οι φιλελεύθεροι θεωρούν ανάρμοστη την βία των Γάλλων αστών το 1789, που έφερε την γέννηση της αστικής Δημοκρατίας.

Εδώ και λίγα χρόνια τα συστημικά παπαγαλάκια έχουν αναλάβει εργολαβικά να διαμορφώσουν στην κοινή γνώμη και στο όνομα της κοινής λογικής, την πεποίθηση πως κάθε πράξη βίας από όπου κι αν προέρχεται πρέπει να μπαίνει στο ίδιο τσουβάλι και να καταδικάζεται ως εχθρός της Δημοκρατίας και της κοινωνίας.

Αυτό το καρκίνωμα του μετριοπαθούς μετώπου της κοινής λογικής που αυτοπροβάλλεται και ως η ελίτ των σκεπτόμενων πολιτών, δεν είναι τίποτα περισσότερο από ένα τσούρμο βολεμένων κολαούζων.

Βία λοιπόν ο νεκρός από την μαχαιριά του ναζί, βία και μια σπασμένη βιτρίνα από τους Ρουβίκωνες. Άρα φασίστες και οι δύο, εχθροί της Δημοκρατίας. Όποιος λοιπόν εφεξής αντιδρά στην βία των αφεντικών, θα είναι στην συνείδηση του κόσμου το ίδιο με τους ναζί.

Ποιά είναι λοιπόν η βια των αφεντικών τους;

Η χειρότερη και τρομακτικότερη βία που ασκείται στον πλανήτη είναι αυτή του φιλελεύθερου συστήματος.

Εκατομμύρια άνθρωποι πεθαίνουν κάθε χρόνο από πείνα, δίψα και αρρώστιες, εξαιτίας της στυγνής εκμετάλλευσης των χωρών τους από τις πανίσχυρες πολυεθνικές της Δύσης.

Εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον πλανήτη εργάζονται ως σκλάβοι, ακόμη και στην Δύση εκατομμύρια άνθρωποι είναι θύματα των περίφημων φιλελεύθερων μεταρρυθμίσεων και τις ευέλικτες μορφές εργασίας με μισθούς πείνας 200 ευρώ, εκατομμύρια άνθρωποι άνεργοι κι όλα αυτά στο βωμό της ανταγωνιστικότητας και των κερδών των πολυεθνικών και του περίφημου χρηματοπιστωτικού συστήματος.

Εκατομμύρια άνθρωποι στερούνται τα βασικά στο όνομα μιας λιτότητας που επιβάλλουν οι αγορές και οι τράπεζες, και αυτό το ονομάζουν Δημοκρατία.

Εκατομμύρια άνθρωποι πεθαίνουν κάθε χρόνο εξαιτίας της μόλυνσης που προκαλεί η ανεξέλεγκτη και καταστροφική ανάπτυξη, όπως την αντιλαμβάνεται ο φιλελευθερισμός.

Το φιλελεύθερο σύστημα σκοτώνει καθημερινά χιλιάδες ανθρώπους και καταστρέφει τις ζωές εκατομμυρίων.

Αυτό το σύστημα δεν ασκεί απλώς βία, διαπράττει καθημερινά εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας και του πλανήτη. Βία καθολική, ολοκληρωτική, ισοπεδωτική, αμείλικτη και ανελέητη.

Αυτό που κάνει ο φιλελευθερισμός είναι πόλεμος, δολοφονεί καθημερινά την ανθρωπότητα και σε αυτό το έγκλημα ένοχοι δεν είναι μόνο τα αφεντικά του φιλελευθερισμού αλλά και οι υποτακτικές ύαινες που το υπερασπίζονται.

Σκεφτείτε τώρα ψύχραιμα και με μετριοπάθεια όπως αρέσκεστε, ποια είναι λοιπόν η βία; τα εκατομμύρια των νεκρών και των εξαθλιομένων που αφήνει πίσω του το σύστημα που υπερασπίζεστε ή η σπασμένη βιτρίνα του μπαχαλάκια;

Ρητορική η ερώτηση, άλλωστε ποιος χρειάζεται την γνώμη θλιβερών ανθρωπίδων και, πολύ περισσότερο, ποιος χρειάζεται άδεια για να αμυνθεί στην καθημερινή ωμή και ανήθικη βία που του ασκεί ένα απάνθρωπο ή μάλλον μισάνθρωπο σύστημα.

Όποιο επιχείρημα κι αν μας προβάλλει ο πλέον καλοπροαίρετος φιλελεύθερος για την ορθότητα του συστήματος θα πρέπει πρώτα με κάποιο τρόπο να μας εξηγήσει και να δικαιολογήσει πόσο δίκαιο μπορεί να είναι ένα σύστημα όπου 60 άνθρωποι κατέχουν τόσο πλούτο όσο 3,5 δισεκατομμύρια, δηλαδή ο μισός πληθυσμός του πλανήτη. Πόσο δίκαιο μπορεί να είναι ένα σύστημα που παράγει ετησίως 135 τρισ. δολάρια κάτι που σημαίνει πως αντιστοιχούν 20 χιλιάδες δολάρια ετησίως για ΚΑΘΕ κάτοικο του πλανήτη, ενώ την ίδια στιγμή πεθαίνουν εκατομμύρια άνθρωποι από πείνα ενώ ταυτόχρονα μερικά δισεκατομμύρια ζουν σε συνθήκες ακραίας φτώχειας.

Εν κατακλείδι, όχι μόνο δεν είναι εχθρός της Δημοκρατίας η αντίσταση απέναντι στον ολοκληρωτισμό και την βία των πολυεθνικών και του χρηματοπιστωτικού συστήματος αλλά είναι ιερό χρέος και καθήκον κάθε πολίτη που σέβεται και θέλει την πραγματική Δημοκρατία!

Και ποια είναι αληθινή Δημοκρατία; αυτή που ο πολίτης συμμετέχει άμεσα, πραγματικά και ουσιαστικά στις αποφάσεις, αυτή που του εξασφαλίζει το ευ ζην!

“Πολίτης είναι εκείνος που συμμετέχει στην βουλευτική εξουσία και πολιτεία είναι σύνολο πολιτών ικανό να εξασφαλίσει αυτάρκεια ζωής…Πολιτεία όμως δεν μπορεί να υπάρξει αν δεν υπάρχει συμμετοχή στο ευ ζην και δεν αποσκοπεί σε ολοκληρωμένη κι αυτάρκη ζωή”

Αριστοτέλης, Πολιτικά Γ

Σε κάθε άλλη περίπτωση δεν υπάρχει Δημοκρατία κι ευνομούμενη πολιτεία, υπάρχει βία και αυταρχισμός συμφερόντων που βρίσκονται σε πόλεμο με το κοινωνικό σύνολο.

Sir Captain Impossible

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s